dinsdag 16 augustus 2011

Aanvraag taxipas deel 2

Zoals beloofd een vervolg van de vorderingen van de aanvraag van de taxipas.
Vanochtend werd ik weer teruggebeld ,door de gemeente,ik had dit aangevraagd via MEE .

We hebben nog wat dingen aangekaart,en gevraagd hoe of wat....
op 2 juli ben ik met mijn zoon naar de hoogvliegersdag geweest op vliegveld middenzeeland.
hier konden we naar toe , omdat de buurman zo lief was om ons te brengen .
Een maat van mijn oudste zoon heeft ons opgehaald .

Maar goed het komt er dus op neer dat als mijn zoon met begeleiding met het OV mee kan ,hij geen taxipas krijgt.
Ik heb nog even aan deze mevr.. gevraagd of ze weet wat de ziekte van mijn zoon inhoud......
Zij antwoordde "dat denk ik wel "
Ik heb toen aan haar gevraagd of ze mij wilde vertellen ,wat mijn zoon dan precies heeft..?
Daar wilde zij niet op in gaan ,jullie snappen dat ik dus bijna ontplofte .
Volgens mij weet ze het helemaal niet ,maar ja ...
de ziekte is natuurlijk niet zo bekend .

Heb daarnet even opgezocht als ik a.s. zondag naar mijn moeder wil ben ik dus 2.18 uur onderweg als ik om 10.00 vertrek als ik om 16.35 weer weg ga ben ik om 17.51 weer thuis
(1.15)
dus voor 4 uurtjes op bezoek bij mijn moeder ben ik dus in totaal 3.33 uur onderweg.
Dat betekent natuurlijk wel als je geen vertragingen hebt en geen bus mist ,en wel een uur van te voren de belbus belt.

Sorry mensen ik heb haar gezegd dat ik niet meer hierover in discussie ga ,want het helpt toch niet .
We gaan terug naar een tijd dat mensen met een beperking ,in een verdomhoekje worden geplaatst.
Laten we deze mensen maar of in een instelling plaatsen ,of thuis verstoppen.
Want sociaal contact mag niet meer .
Dus mensen ,op verjaardagen ga ik maar niet meer .
Moet toch een wereldreis maken,om ergens te komen .
Leuke uitjes doen we ook maar niet meer ,ja op de duofiets(maar daar kom je ook niet zo ver mee)
Als er stichtingen zijn die voor mensen met een beperking iets organiseren ,dat doen we ook niet meer .
Want ik ben niet van plan om te gaan bedelen en vragen ,aan vrienden kennissen en buren.
Of ze me misschien willen halen en brengen.
IK WIL SAMEN MET MIJN KIND ONAFHANKELIJK ZIJN .
Hoewel deze mensen mij met LIEFDE willen brengen hoor.

Je kan begrijpen dat ik wel een paar traantjes heb weggepinkt
Want dit word nederland in de toekomst .
we gaan terug naar vroeger armen worden armer ,en rijken worden rijker
dus als iemand nog suggesties heeft ,ik hoor ze graag

Mijn zonnetje in huis die altijd vrolijk is heeft gelukkig geen besef ,van wat er afspeelt boven zijn hoofd ......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten