dinsdag 16 augustus 2011

Aanvraag taxipas deel 1

vandaag weer eens een zo'n dag .......
Je wil het uitschreeuwen ,snap het nu toch eens....
Zal beginnen bij het begin,
Je bent net gescheiden en wil een taxipas aanvragen bij de gemeente omdat je wel eens met je kind weg wil ,aanvraag ingediend...
hier begint het al de bevestigingsbrief word gestuurd naar het oude adres van je ex-man :wtf: (ik vraag het toch aan ,mijn kind woont bij zijn moeder)
ze staan ingeschreven bij mij ?????????
Heb ik van de week over gebeld ,alles staat op mijn adres (ze snappen het ook niet "we zoeken het uit"....)
Word ik vanmiddag gebeld door de gemeente,we willen nog wat aanvullende informatie.......
waarom vraagt u het aan .....U heeft toch ook een duofiets?
Ja ,maar daar kan ik wel kleine eindjes mee fietsen ,maar geen grote afstanden ,want mijn kind word steeds groter en zwaarder (24"bandjes)
Mijn moeder woont 20 kilometer verder (wel eens geprobeerd op een duofiets)
Ja maar hij kan toch wel onder begeleiding van u ,met het openbaar vervoer ?
als het moet wel ,maar hier is alleen maar een belbus ,die 9 van 10 keer niet op komt dagen ....
Heeft u geen rijbewijs ?
Nee mevr. ,kunt u deze niet halen ?
nee mevr. ,met een uitkering ga ik dat echt niet redden ...
oh financieel gaat dat dus niet ...
Heeft u een pgb ?
Ja mevr. ,maar, u weet dat de regering dit er ook af wil hebben dus die zal ook wel komen te vervallen .....
jajaja...
Maar de taxipas is er alleen voor mensen die geen ov hebben ...
Ok ...Dus het komt erop neer dat ik in de toekomst nooit meer ergens naar toe kan met mijn kind ....
Mijn kind word volgende maand 10 ,maar in zijn ontwikkeling is hij maar 5..zijn geheugen is erg zwak .....

Waar zijn we in dit land mee bezig ?????????
Is het nou zoveel moeite om iemand een taxipas toe te wijzen ,zodat je gewoon je kind ook eens ergens mee naar toe kan nemen .
Sociale contacten mag niet meer ,blijf maar lekker thuis ...

Zou die mevr. ooit wel eens gehoord hebben van de ziekte Tubereuze Sclerosis,zou ze het wel eens gegoogeld hebben??????
Ik betwijfel het want hier in Zeeland weet ik dat er maar 2 patiƫnten zijn,
mijn zoon en nog iemand.

Voor degenen die dit lezen en niet weten wat het is ,zal ik het even uitleggen....

Tubereuze Sclerosis ,dit zijn goedaardige tumoren die overal in het lichaam voor kunnen komen ...
Mijn zoon heeft ze in zijn Hersenen =complexe epilepsie (nee mensen daar kun je NIET overheen groeien)
in zijn hart ,in zijn nieren en in zijn ogen (slechtziend ).
Hij heeft ook een ontwikkelingsachterstand.

Zo heb mijn frusto's maar weer eens neergetypt ,want mensen wij lopen tegen zoveel onbegrip aan .
Je maakt je kwaad ,maar helpen nee hoor ........
Ik word er soms moedeloos van ,maar wil nu dat het eens anders gaat ..
daarom deze Blog
stuur hem door aan een ieder die hem wil lezen ,want als wij zelf onze mond niet open doen ,worden we nooit geloofd.
en altijd maar in een hoekje gedrukt .

word vervolgd........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten